BLOG

SENASTE INLÄGG

FLAT EARTH NETWORK

Banner

Flat Earth Network levererar "nya" exklusiva Flat Earth-innehåll "LIVE" 24/7 och On Demand - inklusive intervjuer, åsikter, nyheter, forskning, musik, chatt och information från Flat Earth-rörelsens bästa leverantörer av plattjordleverantörer! Infinite Plane Society (IPS) | Autentisk avsikt | Bro Sanchez | Mark Sargent | Patricia Steere | Nathan Oakley | DITRH | D Marble | Horry Sheet Show | Och mer! Lyssna & se 24/7 "LIVE" och On-Demand! Få exklusiva dagliga och veckovisa specialerbjudanden! Delta och kommunicera direkt med alla FEN-showvärdar och abonnenter i det privata FEN Chatroom för medlemmar! Plus, ta emot allt nytt BONUS-innehåll inklusive FEN Daily News, FEN Weekly News och FEN Roundtable Show!

Incoming quote Infinite Plane Society

Membership to The Flat Earth Network

Flat Earth Network Shop

F.E.P.E. står för Flat Earth People Everywhere. Den #FEPE Character föddes och presenteras i ett av IPS Live stream video på YouTube. Såvitt jag vet är den designad av Kyle MacDonald (@OneRedPaperClip på Twitter). Den här informationen kan bli korrigerad om jag har fel. Så gärna släppa mig ett e-postmeddelande om du vet att detta är felaktigt. Det ersätter PEPE grodan och det blev huvudikonen i #flatearth-rörelsen. Du kan hitta den på de flesta av de platta jorden memes som översvämmer internet just nu. Vektorfilen är tillgänglig på Gumroad för dem som vill skapa egna klistermärken, T-shirts, muggar, utskrifter, etc.

IPS är en sann pionjär i contemporan #flatearth-rörelsen. Han var den första som samlade in pengar genom finansieringskampanjer för att genomföra de idéer som strömmar i varje tanktank som är värd för sin YouTube-kanal (Infinite Plane Society). IPS kom med tanken på att betala enorma skyltar över USA som främjar "RESEARCH FLAT EARTH" uppmuntrande grafik. Första skylt av denna typ annonserades också på CBS News. Det var närvarande österut på Interstate 76 nära Philadelphia International Airport. Denna skylt sågs också av "MAD" Mike Hughes (raket ingenjör och våg-djävul), som ringde IPS och saker gick ännu längre. I slutet av denna diskution fastställdes att människor inom Flat Earth Community kommer att finansiera förekomsten av "Research Flat Earth" -klistermärken på roketan som skulle hjälpa människor över hela planet att bromsa kontroversen över jordens form. Läs mer om detta ämne genom att besöka the daily plane.

En annan premiär i den platta jordgemenskapen var det sätt som IPS modererar sina YouTube-strömmar, vilket ger modnycklar till alla vetted abonnenter. På så sätt håller du chattrummet rensat av troll, vilket optimerar platsen för mycket effektiva tankar. Hans strategi används nu på många andra YouTube-kanaler med platt jord. Värt att nämna om de snabbaste mods där ute: Salute @TOTO Cult a.k.a. Blue Wrench Squad Lodge Tailor. Illustration till höger av Peter Lexa (@peter_lexa på Twitter).

Var noga med att kontrollera chattreglerna innan du går in i en IPS-live-ström. Om du vill ha en skiftnyckel, för att kunna delta i dessa levande strömmar, skicka ett e-mail till: infiniteplanesociety@gmail.com. För mer geniala strategier och den senaste platta jorden nyheter i världen besöket flat earth network. Här hittar du nyskapande information från dagens bästa forskare inom detta område. I slutet av denna artikel vill jag tacka IPS och låta honom veta att jag är tacksam för hans service till andra. Fred på plan planet!