BLOG

SENASTE INLÄGG

GLOBEXIT INTERNATIONAL OPS NETWORK

Banner

Den GLOBEXIT konceptet står för den största paradigmskifte i medvetandet känt i mänsklighetens historia. Generationer efter generationer har blivit lurade om den plats där vi föds, där vi lever och fortsätter att uppstå. Inspirerad av platta jordrelaterade videor började jag skapa #flatearth memes och vektordesigner, tillgängliga som gratis nedladdningar på Gumroad för dem som vill skapa sin egen Flat Earth Store. Nästa steg var att tänka på en lösning som kunde få sanningen mer effektiv än min Facebook-profil.

Värdet bestäms av den universella sanningen. Allt kommer från centrum, ut. Oavsett var du befinner dig i universum befinner du dig i mitten av universum. På botten av varje kaninhål finns en spegel. Globexit är en multinationell satsning som firar sanning. Välkommen. Du är här av en anledning. Tänk och ande en av denna gemenskapens gyllene regler: Ingen rädsla på platt jord. #GLOBEXIT

Sanning och sunt förnuft hävdar sin egen plats i allas medvetenhet. Därför lider de flesta av kognitiv dissonans. Vetenskap och falska fakta presenteras som verkligheten går 100% mot våra egna sinnen och utlöser alla slags interna motsättningar. Människor överallt upplever detta tillstånd, vilket huvudsakligen induceras genom MSM: s prediktiva programmering. Min reaktion är att jag har bestämt mig för att skapa detta nätverk, med webbplatser med noggrant utvalt innehåll för flera länder.

Lång historia kort: Jag har lyckats registrera domäner för följande länder. Det har varit 5 månader sedan jag började arbeta på alla dessa webbplatser som kommer att vara online och köra den 10.10.2017. Jag tar hand om några sista detaljer om dem som inte presenteras på engelska. Nätverket är närvarande i: Italy, Germany, Spain, Romania, Netherlands, Belgium, United Kingdom, Czech Republic, Poland, Switzerland, Greece, Hungary, Denmark, France, Japan, Peru, Montenegro, Sweden, Canada, the EU domain (for other EU countries), the TV domain (24/7 Live Stream).

Tekniska och finansiella stödkrav: 1 x Canon 5d-märkning iv + tillbehör (används för levande strömmar och platt jordrelaterat videomaterial) 1 x Renoverad NLE Workstation (videoredigering) 580 Euro / år för alla domäner förlängningsplaner (inkluderar garantier för vissa landets registrator) 1000 Euro / år värd på exklusiv server + 24/7 hjälptjänster 159 Euro / år SSL-certifikatet. Nätverket är uppmuntrande innehållsskapare över hela världen, så någon donation över målet för denna kampanj kommer att användas för att betala någon på Fiverr eller någon annan liknande plattform, som är villig att stödja nätets innehållsflöde på sitt eget språk.

Mitt bidrag: 1. Min heltid dedikerad till att bringa #GLOBEXIT-konceptet och mening i medvetenheten om så många medmänniskor som jag kan, 2. Min 15 års erfarenhet som producent, videoredaktör och varumärke som utvecklar entreprenör; 3. Alla mina materialresurser och kunskaper inom vissa domäner Jag ser fram emot att dela med dig, till exempel fantastiska studier och erfarenheter relaterade till vatten, O.R.M.E., Kontrollerad fjärrvisning och andra ämnen. Alla uppgifter som innehåller mina observationer i olika områden av denna verklighet som presenteras framför våra egna ögon är avsedda att hjälpa #FEPE (Flat Earth People Everywhere) och så många som möjligt att nå det vi kallar COGNITIVE HARMONY.

Här är länken för den pågående kampanjen: GLOBEXIT INTERNATIONAL OPS NETWORK. Varje andel räknas. Tack så mycket för ditt stöd. För några andra detaljer, kontakta mig på: globexitro@gmail.com